گرمی

ourak-yazisi

گرمی

ourak-yazisi

ای کاش کمی شیعه باشیم

هر وقت بوی رمضان شامه انسان را نوازش میدهد یاد غربت امام علی می افتم. کمی صبر کنید آری میدانم شما هم با شنیدن غربت یاد امام رضا کردید اما  غربتی که من خواهم گفت ملال انگیزتر است.

غربت امام رضا از نبود قوم و خویش و یار بود اما غربت امام علی چیز دیگریست.

امام علی در میان انبوه شیعیان غریبه و تنهاست ،همه ما ادعای شیعه بودن داریم اما چقدر شیعه واقعی علی هستیم؟ چند نفرمان الگوی زندگی مان علی است؟  تا حالا شده برای یکبار قران یا نهج البلاغه را  کامل بخواندیم؟

امروزه شیعه بودن ما مانند یک پسوندی که اغلب کنار نام خانوادگی قرار میگیرد هست. وقتی ضربت خوردن علی را برایمان بازگو میکنند ما برای ضرب شمشیر میگرییم اما کداممان هست که برای راه علی (اسلام) بگرید؟

آیا علی( و فرزندانش) رفتند که ما فقط برایشان عزا­داری کنیم؟

آیا در رمضان (و محرم) فقط پوشیدن پیراهن سیاه کافی است؟

بعضی از ما با ندانم کاری خود نه تنها ثوابی نمیکنیم بلکه فرصتی به فرصت طلبان (وهابی) میدهیم ،آری ما شیعیان هستیم که تبر را با دستان خود به وهابیون تقدیم میکنیم تا آنان با تمام قدرت ضربه ای به درخت پر ثمر شیعه بزنند-----ای کاش کمی شیعه باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 00:54 http://tiamom.blogfa.com

سلام خوفی خوب حالا چرا میزنی من اول نظرتو ثبت کردم بعد خوندم خوب ببخشید
قصدم زد حال زدن به تو نبود فکر کن یه شوخی کوچولو بوده ok
ممنونم که میخواستی منو خوشحال کنی
اون نظرتو حذف کردم
نگفتی اپم چه طور بود خوشت امد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارک باشه نامزد کردی به سلامتی ایشالله خوشبخت بشی
دیگه باید برم بازم ببخشید اگه ناراحت شدی
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

مهسا جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 00:29 http://www.utdislove.blogfa

سلام
خوفیییییییی؟؟؟؟؟؟؟
بدو بیا آپم
منتظرم

مهسا جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 15:32 http://utdislove.blogfa.com

سللللللللااام
ای وای ببخشید آخه تو نگفتی عکس ازش میخوام ولا میذاشتم
آره انگلیسی ها تو گروه خوبی افتادن
برعکس ایتالیایی ها و اسپانیایی ها که خوردن به تور هم
نه من فقط قصدم دادن اطلاعات بود

حسین جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 23:01 http://hoseinashegh2008.blogfa.com/

سلام خوبین ؟
ممنونم که بهم سر زدین اره منم با تبادیل لینک موافقم
ببینم شما هم ترکی زبان هستین اخه منم ترک اوغلی هستم
من شما رو می لینکم
باز پیشم بیا
بای بای

عروس بیچاره شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 12:37 http://poorme.blogfa.com

متاسفانه با اوضاعی که پیش اومده همه از دین زده شدند منم چند روز ژیش داشتم با خواهرم راجع به همین صحبت می کردم ولی نظر من اینه که اگه ما ها که هنوز یه کم حس دینداری می کنیم با اطرافیون کمی حرف بزنیم و اونا اگه برگشتند دوباره با بقیه صحبت کنند اوضاع بهتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد