گرمی

ourak-yazisi

گرمی

ourak-yazisi

شوخی کاملا جدی با ریس جمهور آینده

این نوشته را  قبل از  انتخابات نوشتم اما دیدم شاید خواندن آن بعد از ۲ ماه هم باید جالب باشد 

سلام آقای رئیس جمهور آینده، خوبی؟  چه خبرا؟  خانم ،بچه­ها همگی  خوبن انشاالله؟؟  یه خواهشی دارم، میتونم بگم؟

<!--[در درجه اول از  شما خواهش میکنم که زودتر رییس جمهور شوید چون دیگر حوصله تیر اندازی سیاسی نامزدها را به هم دیگر نداریم.

<!--[تمام ملت ایران دست به دست هم داده تا با حضور خود در انتخابات مشتی محکم بر یاوه گویان بزنند اما یکی دوتا از نامزدها ظاهراً قصد یکدلی و همرنگی را ندارند و هر روز با جملاتی که فقط دشمن را خوشحال میکند به همدیگر میپرند.

<!--[در درجه دوم از شما  چیزی نمی­خواهم.

    در درجه سوم از شما می خواهم با این سرعت زمینه اشتغال را برای دختران فراهم نکنید!

<!--[آخر چه معنی دارد ورود خانمها به دانشگاه 60% باشد؟

<!--[آخر چه معنی دارد که همه به یک ترجیحا" خانم نیاز دارند !؟

<!--[آخر چه معنی دارد که آن خانم در تلویزیون هَمَش می گوید حمییییید!!؟

<!--[آخر چه معنی دارد که سوسانو هیچ وقت توی خانه بند نمی شود، همیشه بیرون است معلوم نیست اون بیرون داره چیکار میکنه ؟!!!

<!--[iآخر چه معنی دارد که این پسره که آبروی تمام پسرها رو برده( سامان گلریز) هر روز در شبکه 3 آشپزی می کند با آن لباس گل گلی اش.

[iاگر این تبعیضات ادامه یابد ،بعد از چند سال شاهد آن خواهیم بود که  جوایز بانکها از جارو برقی به ریش تراش تغییر پیدا کند.

همین تبعیضات است که تیم تیر اندازی بانوان ما در المپیک دوره قبلی از بین 63 تیم مقام افتخار آمیز سوم را آورد (البته از پایین به بالا)    آقای رییس جمهور آینده می­خواهید کمی هم ازفوتبال برایتان بگویم؟

این قشر 93.5% بی سوادِ  میلیاردر  که در باشگاه های کاملا" دولتی و با پول بیت المال هر روز فربه تر می شوند (که ای کاش کمی هم بازی بلد بودند) وهر روز ماشین چند صد میلیونی سوار می­شوند، چرا خیلی­هایشان مالیات نمیدهند؟؟ اصلا چرا فرار از سربازی برای آنها(مهرداد اولادی و ...) جرم نیست ؟

آقای رییس جمهور آینده ، زیاد به مفسدان اقتصادی گیر، نده یه وقت میبینی دست یکی از منتقدان و کله گنده کشور توش بوده ،بحث هسته ای رو  ول کن ، آخه هسته ای  رومیخواهیم چیکار ؟؟  برو با آمریکا و مخصوصا اسراییل دوست باش، اصلا به ما چه که تو اون طرف دنیا یه عده دارن زن و بچه های بیگناه رو میکشن!!  اصلا فکر کن چیزی بنام فلسطین و لبنان وجود ندارد.

درآمد نفت رو فقط به تهران اختصاص بده ،چرا خودتو به زحمت میندازی میری همه استانها. به چسب به ثروتمندان ، اونا هستن که  کشور رو میتونن ترقی بدهند. اگه یکی یه حرفی زد که هم از خودش هم از حرفاش خوشمون نیامد ،بایکوتش نکنیم و . . . بوق بوووووق  بوووقق بوقق (این قسمتش بعلت بعضی مشکلات سانسور شد)

نظرات 1 + ارسال نظر
چه فرقی میکنه؟ یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 21:43

بی کاریا اینا چیه داری مینویسی؟
هنوز رمقی براتون مونده تا باز هم از سیاست صحبت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد